Skip to main content

120 YEARS OF

INNOVATION

Triumph project TE-1

 

 

INOVACIJE ZA BUDUĆNOST 

Poznat u svetu po preciznosti, kvalitetu i stilu, Triumph je odigrao ključnu ulogu u oblikovanju evolucije motocikala, sa neumornom posvećenošću ka pomeranju granica tehnologije, performansi i dizajna kako bi omogućili savršenu vožnju za svakog vozača, svaki dan.

Tokom generacija Triumph je igrao fundamentalnu ulogu u kreiranju motociklističkog sveta koji poznajemo danas, od izvornih platformi agregata koje su usvojene širom sveta, do pronalaženja i uvodjenja potpuno novih kategorija i tehnologija, kao i inspirisanja kulturnog pokreta koji nastavlja da deli strast prema svemu vezanom za motocikle, do današnjeg dana.

Od prvog paralelnog twin-a do motocikala sa najvećim kapacitetom i obrtnim momentom na svetu, Triumph-ova bogata istorija uključuje prvog fabričkog streetfighter-a, prvog avanturističkog scrambler-a, prvog bobber-a koji se vozi jednako dobro kao što izgleda, prvi Moto2 TM motocikl za ulice, prvi sportski motocikl sa ubrizgavanjem goriva, a ujedno je i jedini brend koji je oborio brzinski land speed rekord na motociklu, četiri puta.

 

 

 

 

Inovacije u preformansama 

Performanse agregata su u samom srcu Triumph-ovih tehnoloških inovacija, preko peščanih dina i trkačkih staza, na seoskim putevima kao i na gradskim ulicama.  Bilo da vozači žele glatku, bržu, jaču ili ekonomičniju vožnju, Triumph-ovi inžinjeri, svetskog renomea, neumorno rade kako bi poboljšali iskustvo vožnje i vlasnicima obezbedili slobodu da dosegnu optimalne performanse u toku svake vožnje.

Kada pričamo o velikim brojkama, ništa ne može da parira svetski najvećem produkcijskom agregatu kojise nalazi u Triumph-ovom Rocket 3. Njegova 2.3l redna tri cilindra proizvode neverovatna 221Nm obrtnog momenta, koji pokreću Rocket 3 od 0-60mph za neverovatnih 2.73s - ipak se ponaša više kao sportski motocikl nego kao cruiser. 

Triumph-ova potraga za agregatom ekstremnih performansi, postavlja tempo na stazi, gde je Street Triple765 Moto2TM MotoGP serija je postavila nove rekorde kruga i osvojila više od 20 Grand Prix trka i postala prva Moto2 mašina koja je zabeležila preko 300kph najveću brzinu. 

 

 

Triumph Rocket 3 and daytona 200 winner on Triumph daytona)

  

Inovacije u stilu  

 

 

Triumph-ov legendarni stil je sinonim za motociklizam. Ako biste detetu dali olovku i pitali ga da nacrta motocikl, nacrtalo bi Triumph.  

 

 

 

Triumph Bonneville T120

 

 

Od bezvremenske siluete Bonneville-a do Steve McQueen-ovog preskakanja žica, filmske legende TR6 iz The Great Escape, i od Marlon Brando-vog Thunderbird-a i njegovog poznatog pojavljivanja u prvom ikada motoraškom filmu sve do današnjeg prepoznatljivog Speed Triple-a, Bobber-a i Tiger-a, Triumph-ov uticaj na samu srž motociklizma je neprikosnovena.

Lista Triumph-ovih ikona obuhvata neka od najpoznatijih imena u motociklizmu, uključujući Bonneville T120, nazvan po Triumph-ovom dvocilindričnom steamliner-u, oabaraču rekorda na slanim ravnima Bonneville-a; Hurricane X75, koji je smatran za prvi fabrički custom motocikl; legendarni model H, „Trusty Triumph“; Speed Twin, remek delo Edward Turner-a koje transformisalo svet motociklizma; Daytona 675, Triumph-ovo sportsko trkačko oružje, kao i Scrambler 1200, miljenik James Bond-a, koji je zauvek promenio pravila igre.

 

 

Triumph 2006 Daytona 675)

 

 

INOVACIJE U KONTROLI

Triumph je razmotrio i primenio strategiju tehnologije, koja je fokusirana da vozačima donese ono što žele, što im treba i što cene, i u suštini koncentrisana na motocikl u celosti.  To je bilo jednako istinito i za vreme inžinjerskog vodjstva, inovativnog dizajnera Val Page-a u 1930-tim, kao i za današnji, vodeći u industriji, tim baziran u Triumph-ovom globalnom štabu u Hinckley-ju. 

Triumph primenjuje sofisticirani elektronski sistem menadžmenta i pomoć pri vožnji za sve modele, uključujući dodatke kao što su napredna kontrola proklizavanja, promenljivi režimi vožnje i ABS sa više kanala, sve kako bi još više unapredila vožnju i pojačala bezbednost i kontrolu. 

Novi napredak u tehnologiji uključuje radar mrtvog ugla, kontrolu proklizavanja pri skretanju i ABS sa uredjajem za merenje inercije, polu-aktivno vešanje, TFT instrument sa integrisanim My Triumph connectivity, dinamične režieme vožnje, paljenje bez ključa, LED osvetlenje, grejanje ručki i sedišta, monitoring pritiska u pneumaticima, pomoć pri kretanju na uzbrdici, tempomat, osvetljene prekidače i odvojivi sistem za imobilizaciju.

 

 

TFT display, brake light and illuminated handlebar switches)

 

 

INOVACIJE ZA BUDUĆNOST 

Nikada u mirovanju, Triumph konstantno stremi ka boljoj budućnosti, razvijajući nove tehnologije i primenjujući nove inovacije - uvek fokusirani na donošenje savršene vožnje.   

 

 

Sa lansiranjem našeg najnovijeg Tiger-a 1200, predstojeća takmičenja za MX i Enduro motocikle, i naše strateško partnerstvo sa Bajaj-om kako bi kreirali motocikle manjeg kapaciteta, budućnost, za Triumph i njegove fanove širom sveta, će biti jednako uzbudljiva i bogata kao i prethodnih 120 godina.

 

 

 

Triumph tiger 1200 rally pro